Handel mobilny to trend, który nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy muszą się dostosować lub pozostać w tyle. Wypróbowanie handlu mobilnego przynosi firmom wiele korzyści. Otwiera nowe strumienie przychodów, przyciągając klientów wygodą robienia zakupów z telefonu, zwiększa lojalność i zaangażowanie klientów, oferuje więcej danych o klientach i może pomóc w zwiększeniu liczby konwersji w Twoim sklepie. Wykorzystanie urządzeń mobilnych do transakcji e-commerce znacznie wzrosło w ciągu ostatnich kilku lat – w tym 40% wzrost w samej Wielkiej Brytanii w latach 2014-2015 – więc nic dziwnego, że szybko staje się koniecznością dla wszystkich firm sprzedających.

Konsumenci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych, co oznacza, że sukces e-commerce jest bardziej prawdopodobny na urządzeniach mobilnych. Mobile zmienił grę w e-commerce i wiele firm nie jest na to przygotowanych. Jeśli chcesz być konkurencyjny na dzisiejszym rynku, potrzebujesz witryny przyjaznej dla urządzeń mobilnych. Niedawne badanie przeprowadzone przez Google wykazało, że 55% całego ruchu internetowego pochodzi z urządzeń mobilnych i będzie nadal rosło. Witryny przyjazne dla urządzeń mobilnych to przyszłość, która przyniesie wzrost przychodów Twojej firmy.

https://www.wyslijkwiaty.com/dostawa-kwiatow.html